پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ

پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ
هرچیزی که شما به دنبالش هستید در وبلاگ پور بار بیابید . بک مجموعه ی پر از آموزش های کاربردی - اخبار های مهم - معرفی کسب و کار - مطالب عاشقانه پزشکی سلامتی - نگارش پیام یا اس ام اس های همه جور مناسبتی - طنز و هر چیز دیگر

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۱ غذا برای قد بلندتر! پروتئین نشان داده است که سطوح عامل رشد انسولین مانند 1 (IGF-1)، هورمونی مهم در تنظیم رشد کودکان، را افزایش می دهد. در شرایطی که اندازه قد انسان تا حد زیادی با ژنتیک در ارتباط است، دریافت مواد مغذی به میزان کافی از رژیم غذایی قطعا برای رشد و نمو مناسب امری ضروری محسوب می شود. ۱۱ غذا برای قد بلندتر!

 

 

همگی ما افرادی را دیده ایم که همیشه خوش شانس هستند این افراد کسانی هستند که همواره مانع را از پیش پا برداشته و بسیار کمتر از دیگران ناامید می‌شوند و به نظر می‌رسد که موفقیت راحت‌تر به سمت آنها می آید گویی موقعیت های خوب مرتب به آنها روی می آورد .البته آنها سخت کار می کنند؛ اما این توضیح کاملی در مقابل رفتار روزگار با آنها نیست چرا که خیلی از مواقع به نظر می رسد که لیاقت و شایستگی یکسری افراد دیگر از آنها بیشتر است!!! شاید برخی تصور کنند که این افراد از بدو تولد به اصطلاح پیشانی نوشته شان خوب بوده است اما خوشحال باشید چرا که چنین چیزی صحت ندارد و سرنوشت کسی از بدو تولد رقم نمی‌خورد بلکه افراد خوش اقبال تنها شش راز ساده دارند که شما هم می توانید آنها را در زندگی خود به کار ببندید و شانس و اقبال را در زندگی تجربه کنید.

آجر فشاری

آجر یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین مصالحی است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد .آجر ها اشکال و انواع متنوعی دارند که هر کدام دارای کاربرد متفاوتی است. آجر فشاری یکی از متریال های سنتی است  و به علت مزایایی که دارد یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است .آجرهای فشاری به آجر های گری، آجرهای زبره و یا توپر معروف هستند .

آجرهای فشاری از آن جهت به این نام یاد میشوند که اغلب به روش سنتی و با دست ساخته میشوند و هنگام خشت زدن با انگشت به گوش های گل در قالب فشار وارد می شود. وزن آجر فشاری بین ۲ تا ۴ کیلوگرم است از آجر فشاری در زیر کاری و سفت کاری سازه استفاده می شود ؛ همچنین این آجر در استحکام ساختمان نقش به سزایی دارد. آجر فشاری انواع مختلفی دارد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

این سوالیست که خیلی ها از خودشان می پرسند که چرا من موفق نیستم؟ چرا من شانس ندارم؟ چرا برای من موقعیت‌های خوبی پیش نمی اید؟ چرا من استعداد ندارم؟ چرا من ثروتمند نیستم؟ و خیلی سوالات دیگر...َ

لطفا به ادمه مطلب بروید 

متاسفانه امروزه افراد بسیاری با مشکل چاقی و اضافه وزن مواجه هستند . اضافه وزن و افزایش چربی های بدن ، مشکلات متعددی را برای ما به وجود می آورد  . در واقع افزایش چربی های بدن تعادل هورمون ها را بهم می زند و ما را گرفتار بیماری های قلبی و عروقی ، هورمونی ، ریزش مو و ... می کند.

همچنین چاقی سبب می شود ک ما اعتماد به نفس خود را از دست بدهیم و حتی موقع خرید لباس، با دیدن افزایش سایز خودمان ،احساس ناامیدی به ما دست پیدا کند و نیز توان فعالیت و شرکت در جمع های دوستانه و فامیلی را از ما سلب کند.