پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ

پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ
هرچیزی که شما به دنبالش هستید در وبلاگ پور بار بیابید . بک مجموعه ی پر از آموزش های کاربردی - اخبار های مهم - معرفی کسب و کار - مطالب عاشقانه پزشکی سلامتی - نگارش پیام یا اس ام اس های همه جور مناسبتی - طنز و هر چیز دیگر

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

با سلام

 


به علت محدودیت های اینستاگرام بخاطر شناسایی رباتها , افرایش فالوور قیمتش  بالا کشیده و باعث شده کلاهبرداران با قیمت های خیلی کم کاربر خیلی از مردم را فریب دهند.
کلاهبرداری های پی در پی  با متن جذب فالوور  برای پیجها 
اتفاق های عجیب بخاطر محدودیت اینستاگرام و بازار داغ کلاهبرداران

 

 

برای ادامه این مقاله روی ادامه مطلب کلیک کنید .

این روزا ها اگر دقت کرده باشید اینستاگرام بازار داغی پیدا کرده که اللخصوص برای افراد هستند در رابطه با این موضوع در این وبلاگ یا وب سایت خودم می نویسم که چرا بیهوده هرینه اضاف به سبلریتی های اینستارگامی دهیم برای 30 ثانیه استوری . این محتوا مطمن باشد یکی از راه های پیشرفت کسبو کار شما می باشد .

 

 

به علت زیاد شدن ربات های اینستاگرامی , که کار این ربات  جذب فالوور به همراه هشتگ مربوطه بود بخاطر محدودیت های اخیر اینستاگرام اکثریت آی پی ها را شناسای کرد و خیلی افراد یا پیج هایی که زیر نظر این ربات فعالیت می کردنند را ییندد .

 

. و قابل توجه که حساسیت اینستاگرام نسبت به قبل بیشتر شده , نسبت به  فالو کردن و آنفالو کردن . بخاطر هیمن قیمت های ربات که به صورت ماهانه اجاره داده میشد گران شد , و کسانی هم که به هر روشی جذب فالووز میکردند قیمتها را بالا بردن . و خیلی از مردم عزیز از این خبر اطلاع ندارند . و علت گران شدن این محصول را به مسائل بی مربوط ربط می دهند . با گران شدن قیمت افزایش فالوور کلاهبرداران با قیمتهای بسیار کم پیشنهاد می دهند  که کسانی که علت این گرانی را نمی دانند فکر میکنند که طرف دلسوزانه قیمت می دهد . دقت داشته باشید به هیچ عنوان فالوور های واقعی بیش از 2 هزار نفر خریداری نکنید . اضافه کردن 2 هزار نفر , اونم به صورت واقعی کار بسیار دشواری می باشد , که هیچ شخصی با این مبالغ این کار را انجام نمی دهد  . (( به هیچ عنوان قصد جسارت به شرکت های که نماد اعتماد دارند و کارشون افزایش فالوور می باشد ندارم قصده بنده اطلاع رسانی برای افراد ناشناس با کانال های عضو بالایی که برای فریب دادن استفاده می کنند .

من در پیج شخصی خودم مسائل مربوط آمورش های کاربردی و اخبار اینستاگرام را اطلاع رسانی می کنم اگر دوست داشتید می توانید در لینک زیر پیچ منو فالو کنید . وحتما این خبر را اطلاع رسانی کنید . 

منبع : پیج اینستاگرام طراحی سایت و سئو

 

 

 

مهدی میرغفوریان سمت : توسعه کسب و کار ها , با فناوری طراحی سایت و نشانه گذاری در صفخه اول گوگل 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی