پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ

پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ
هرچیزی که شما به دنبالش هستید در وبلاگ پور بار بیابید . بک مجموعه ی پر از آموزش های کاربردی - اخبار های مهم - معرفی کسب و کار - مطالب عاشقانه پزشکی سلامتی - نگارش پیام یا اس ام اس های همه جور مناسبتی - طنز و هر چیز دیگر

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: گرداننده صفحه‌ای مربوط به شستشوی انواع قالی در اینستاگرام با دریافت مبلغی به عنوان بیعانه از افراد کلاهبرداری و پس از دریافت وجه، آنها را بلاک می‌کرد.

کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون تومانی به بهانه شست‌وشوی فرش

به گزارش شبکه شرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: درپی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری با ترفند قالیشویی در اینستاگرام، کارشناسان پلیس فتا اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

­این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، گردانندگان یک صفحه‌ای مربوط به شست و شوی حرفه‌ای انواع قالی در اینستاگرام با دریافت مبلغی به عنوان بیعانه از افراد کلاهبرداری کرده و پس از دریافت وجه، آنها را بلاک می‌کردند.

­رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: با اقدامات تخصصی ماموران پلیس فتا، گرداننده صفحه جعلی قالیشویی در فضای مجازی شناسایی و در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شد.

­سرهنگ گودرزی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که با نزدیک شدن به ایام عید یک صفحه اینستاگرامی به بهانه شستشوی فرش با قیمت بسیار مناسب راه اندازی کردم و سپس مراجعه کنندگان را با ترفند رزرو، ترغیب به پرداخت بیعانه می‌کردم و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی