پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ

پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ
هرچیزی که شما به دنبالش هستید در وبلاگ پور بار بیابید . بک مجموعه ی پر از آموزش های کاربردی - اخبار های مهم - معرفی کسب و کار - مطالب عاشقانه پزشکی سلامتی - نگارش پیام یا اس ام اس های همه جور مناسبتی - طنز و هر چیز دیگر

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بازسازی چیست ؟

اگر محل زندگی و کار ما از جلوه بصری مناسبی برخوردار باشد ما همواره از زندگی و کار خود لذت می بریم و همچنین به اطرافیان حس خوبی القا می شود.

 

برای خواندن به ادامه مطلب  بروید 

یکی از خدماتی که هلدینگ زندگی رنگی ارایه می نماید مشاوره و اجرای بازسازی و ایجاد دکوراسیون های جدید و مدرن طبق سلیقه مشتری و مطابق مد روز دنیا می باشد.

بازسازی منزل یا بازسازی محیط کار باعث ایجاد روحیه مناسب برای افرادی که در آن محل زندگی یا در تردد هستند، می کند.

روانشناسان به این تحقوق رسیدن که کسانی که در افسردگی به سر میبرند .

برای عوض کردن روحیه خود نیازی به تغییراتی هستند که ما در این مقاله یه چند نکاتی که در روحیه تاثیر مستقیم میگذارد را بیان می کنیم . 

1. تغییر دادن دکراسیون خانه مثل سفارش دادن آبنما خانگی  
2. بیدار شدن سر تایم های جدید 
3. تکرار نکردن عادت های بد 
4. خرید محصولاتی نظیر مانتو و لباس های شیک 
5.

 

بازسازی منزل یا محل کار طبق نظر کارشناسان این حوزه باعث استفاده منطقی و مناسب از متراژهای کم و یا محلهای بلااستفاده در آپارتمان و یا دفتر کار شده و زندگی و محل کار را دلنشین تر می کند.

 با صرف هزینه منطقی و با استفاده از متریال جدید و مستحکم  ساخت و ساز، محیطهای قدیمی که بعضا از امنیت  کمی برخوردارند به محیطهایی با دکوراسیون مدرن و چشم نواز و در عین حال امن تبدیل شود.

زندگی رنگی با تجربه چندین ساله خود و همچنین با کادر مجرب و کارشناس در این حوزه همواره متعهدانه در کنار شما بوده و تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهد تا از صرف هزینه خود همواره راضی و خرسند باشید.

هلدینگ رندگی رنگی مشاور، طراح و مجری :

نوسازی منزل
بازسازی خانه و دیوارها
نوسازی کف آپارتمان و منزل
نوسازی آشپزخانه
نوسازی اتاق خواب
بازسازی سقف منازل و ساختمان
بازسازی سرویس بهداشتی و حمام
بازسازی دفاتر اداری شرکت‌ها

 

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

 

09132703400

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی