پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ

پوربار - پُربار

ارائه مطالب اجتماعی از همه نظر پوربار , بار تر از همیشه مطالب به روز وبلاگ
هرچیزی که شما به دنبالش هستید در وبلاگ پور بار بیابید . بک مجموعه ی پر از آموزش های کاربردی - اخبار های مهم - معرفی کسب و کار - مطالب عاشقانه پزشکی سلامتی - نگارش پیام یا اس ام اس های همه جور مناسبتی - طنز و هر چیز دیگر

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

خوب همان طور که از اسم وب لاگ پیداس ما هر مطلبی را انتشار می کنیم و امید واریم این مطالب به کار شما عزیزان . همراه ما باشید با روش های تاثیر گذار در بهبود بازدید وب سایت .دقت داشته باشید که همه نکات را رعایت کنید

 

 

 

​​​​​​

 

 

افزایش بازدید سایت با روش های ساده و کاملا رایگان

 

خوب ما در این بخش قصد داریم روش هایی که به صورت رایگان امکان پذیر هستند برای افزایش سایت بیان کنیم.ولی قبلش بذارید چند نکته در رابطه با کسب و کار اینترنتی بیان کنم . 

خیلی دوستانه عرض میکنم هر کسی دوست داره به طور حرفه ی در کسب و کارش پیشرفت کند .بهش پیشنهاد میکنم که به طراحی سایت برای کسب و کارش حتما اقدام بکند ما در انتهای وبلاگ وب سایت طراحی سایتی به شما معرفی میکنیم . که با کمترین هزینه نسبت به بقیه طراحان سایت یک سایت حرفه ی طراحی می کند .

 

 

شعارشم اینه که قیمت طراحیرسایت را بگیرید بعد از ما قیمت بگیرید .

***ادامه آمورش***

 

افزایش بازدید سایت یکی از اصلی ترین کارهایی است که هر صاحب سایتی باید به آن اهمیت دهد. در واقع اگر شما صاحب هر کسب و کار آنلاینی هستید باید در صدد بالا بردن بازدید سایت خود باشید. فرقی نمی کند چه خدمات و محصولاتی را ارائه می کنید، در هر صورت باید به فکر بالا بردن بازدید سایت تان باشید. کاملا مشخص است که ترافیک هر سایتی جزئی از سرمایه آن است.

 

هر چقدر که وب سایت شما از هر لحاظی عالی باشد تا زمانی که نتوانید ترافیک واقعی دریافت کنید بی فایده است و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

 

روشهای آسان و رایگان برای افزایش بازدیدکننده وب سایت

 

1- بهینه سازی وب سایت برای گوگل

بهترین و سخت ترین راه برای دریافت ترافیک رایگان ، بهینه سازی وب سایت برای گوگل است.

گوگل دارای بیش از 70 درصد از سهم بازار موتور جستجو بوده و جزء مقام های برتر آن به شمار می آید. همچنین گوگل منبع خوبی از ترافیک رایگان است.

مشکل این است که رقابت بسیار سخت است ، بنابراین شما باید وب سایت کامل و بی نقصی درست کنید تا در رتبه بندی ها موفق باشید.

متخصصSEO وب سایت خود را دائما بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که به خوبی برای Google بهینه سازی شده است و به طور منظم محتوای با کیفیت را منتشر می کند.

 

2- فعالیت در شبکه های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی روز به روز درحال محبوب شدن هستند. به نظر من بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از لحاظ ترافیک فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس ، Pinterest، Stumbleupon، YouTube و LinkedIn است.

اگر شما در کانال های بالا حضور نداشته باشید، باید حداقل از تعدادی از آنها استفاده کنید. بسیاری از شما نیاز به صرف زمان زیادی دارید تا بدانید چگونه هر پلت فرم کار می کند، اما راه اثبات شده ای برای دریافت بازدید کنندگان آزاد به وب سایت شما است. یکی از خدمات مهم بک لینک خارجی می باشد که شما میتوانید به راحتی تهیه کنید .

 

3- یک نسخه موبایل از وب سایت خود ایجاد کنید

کاربران بیشتر و بیشتر در حال جستجو در وب با استفاده از تلفن های همراه خود هستند. تعداد جستجوهای تلفن همراه به طور چشمگیری در حال افزایش است و شما نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. بنابراین ارائه نسخه بهینه شده موبایل نیز بسیار مهم است.

ایجاد یک نسخه تلفن همراه بسیار دشوار نیست. شما می توانید از یک پلاگین (اگر از وردپرس استفاده می کنید) استفاده کنید.

 

4- Yahoo و Bing را فراموش نکنید

یاهو و بینگ ممکن است سهم بازار گوگل را نداشته باشند ، اما موقعیت بالایی که در بینگ یا یاهو وجود دارد ، می تواند تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشد.

اولین اقدام شما نیاز به ثبت نام با ابزار Bing Webmaster و ارائه وب سایت خود است. روند انجام این کار شبیه ابزارهای وب گوگل است. همچنین شما باید در فیس بوک و توییتر فعال باشید. بینگ و یاهو (در الگوریتم رتبه بندی خود) تعداد پست های فیس بوک و تویت ها را در نظر می گیرند.

 

5- یک برنامه اندرویدی ایجاد کنید و آن را در فروشگاه Google Play منتشر کنید

آیا می دانید که بیش از 15 میلیون کاربر جدید آندروید در روز وجود دارد؟ شما می توانید یک برنامه اندروید ایجاد کنید و آن را در فروشگاه Google Play منتشر کنید، کاربران برنامه شما را دانلود می کنند و بعضی از لینک های وب سایت شما را می بینند. من یکی طرفداران بزرگ این روش برای گرفتن ترافیک رایگان هستم و این کار بسیار کارآمد است.

آنچه شما می توانید انجام دهید؟ استخدام یک توسعه دهنده یا پیدا کردن یک سرویس (مانند appyet) برای ایجاد برنامه Android برای وب سایت خود و انتشار آن به فروشگاه Google Play. اختیاری می باشد ولی کاملا جوابگو 

 

6- مطالب خود را تازه نگه دارید.

محتوای جدید می تواند ترافیک بیشتری را از طریق بازدید کنندگان وفادار به شما بدهد (مردم برای بررسی اینکه محتوای ، مجددا باز می گردند).

آنچه بایستی انجام دهید؟ ابتدا باید یک برنامه چاپ و نشر ایجاد کنید و آن را امتحان کنید تا محتوای خوب را منتشر کنید تا خوانندگان شما مجددا باز گردند. ایجاد کردن مطالب جدید نکته مهمی از محتوا نویسی می باشد 

 

7- ساخت وبلاگ سایت

برای سایت خود یک وبلاگ طراحی کنید. در وبلاگ سایت خود یک برنامه مدون تولید محتوا بر اساس علایق و نیاز بازدید کنندگان سایت داشته باشید. هر چه وبلاگ سایت شما فعال باشد بازدید کنندگان بیشتری به سمت سایت شما رو می آورند. پیشنهاد می کنم حتما برای داشتن یک وبلاگ موفق مطلب ۷ استباه رایج وبلاگ نویسان را مطالعه کنید!

ما در بخش معرفی وب لاگها چندین وبلاگ را بر اساس رتیه بندی دسته بندی کرده ایم . 

 

8- فعالیت در نرم افزار های پیام رسان .

 

شاید شما برنامه هایی واتس اپ ، لاین، وایبر و دیگر نرم افزار هایی پیام رسان عضو هستید و این نرم افزار ها بر روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب دارید. از این فرصت برای تبلیغات سایت خود استفاده کنید. اگر عضو گروهای نرم افزار های پیام رسان هستید حتما از عضویت این گروه ها برای هدایت کاربران به سایت خود استفاده کنید. اگر هم عضو نیستید پیشنهاد می کنم گروهی ایجاد کنید و در آن از پست های مطالب سایت خود، معرفی محصولات و … استفاده کنید.

 

میتونم بهتون وب سایت اینتک وب را معرفی کنم که واقعا از لحاظ قیمت طراحی سایت نسبت به بقیه شرکت ها فوق العاده می باشد . برای ورود وب روی کلمه طراحی سایت در اصفهان کلیک کنید . دارای نماد اعتماد و با چندین سال سابقه و نمونه کارهای پر قدرت 

 

**امید وارم این آمورش بکار شما عزیزان آمده باشد**

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی